Spausdintuvai: pirkti ar nuomotis?
Kiekviename šalies biure darbo eigą palengvina gera technika. Vienas svarbiausių tokių „pagalbininkų“, taupančių darbuotojų laiką ir pagerinančių darbo kokybę biuruose, yra spausdintuvai. Šiandien sunku įsivaizduoti biurą, nesinaudojantį spausdintuvais ar kita biuro įranga. Naudotis biuro įranga įprasta dviem būdais: ją įsigyjant – nusiperkant, arba pasinaudojant itin sparčiai populiarėjančia spausdintuvų nuoma. Jei sunku apsispręsti, ar pirkti ar nuomotis biuro mašiną, Jums reikia apsvarstyti keletą aspektų.
Jei spausdintuvą ar kitą biuro mašiną ketinate naudoti ilgą laiką ir maksimaliomis apkrovomis, tai dar nereiškia, jog jums būtina spausdintuvą pirkti. Ilgalaikė spausdintuvų nuoma šiuo atveju – ideali išeitis. Nuomojantis spausdintuvą ilgam laikotarpiui, garantuojate efektyvesnį ir kryptingesnį komandos darbą: visi su spausdintuvo priežiūra susiję rūpesčiai gula ant nuomotojų pečių. Jūs galite ramiai koncentruotis į darbą. Spausdintuvų nuomotojai rūpinasi biuro įrangos atvežimu, pajungimu, apmokymu, aptarnavimu, eksploatacinių medžiagų keitimu, spausdintuvų remontu ir keitimu. Nusipirkę spausdintuvą, visas kylančias problemas turėsite spręsti patys: pirkti ir dažnai keisti eksploatacines medžiagas, sugedus spausdintuvui, rūpintis jo remontu ir pan.
Kitas svarbus aspektas – išlaidų kontrolė. Spausdintuvų nuoma sudaro puikias sąlygas stebėti ir kontroliuoti išlaidas, nes, nuomojantis spausdintuvus, mokate tik už tiek, kiek spausdinote. Nusipirkus spausdintuvą, kontroliuoti spausdintuvo panaudojimą kur kas sunkiau, dažniau keičiamos eksploatacinės medžiagos, o tai taip pat reiškia ir didesnes įmonės išlaidas. Be to, įgytą turtą reikia apskaityti – apsunkinamas ir buhalterinis darbas.
Spausdintuvų nuoma prieš spausdintuvų pirkimą pranaši ir tuo, kad nuomojamos įrangos galite bet kada atsisakyti ar pakeisti ją visiškai nauja – galite išnaudoti įrangą ir lėšas maksimaliai efektyviai ir pagal savo poreikius.